takidasky

Härliga Helg!

Publicerad 2010-12-18 23:32:40 i Allmänt

I fredags träffades jag och Helena uppe på Jycke. Vi började med middag som Helena hade köpt med sig och sen släppte vi ut vilddjuren och gick i nån timme! Ibland är det så skönt med vintern, för snön dämpar alla ljud. Efter en jobbvecka så är det så skönt med lite tystnad i goda vänners lag..;)

Idag så sov jag och hundarna länge, och efter lite frukost så stack jag iväg och köpte ett minneskort till nya kameran då det jag hade inte passade. på eftermiddagen så gick vi ut i skogen nån timme. Hundarna tyckte det var lika härligt som alltid. Då fick jag chansen att prova min nya kamera oxå! Inte lika bra bilder som jag är van vid, men helt okej ändå...


Ibland är det bara så vackert...


Inka <3


Meya <3


Takida <3


Sky <3

VILL OXÅ SKRYTA OM TAKIDAS FANTASTISKT DUKTIGA SYRRA TIA SOM TILLSAMMANS MED SOFIA EDLIND REPRESENTERAR SVERIGE I LYDNADS-NM I HELGEN. EFTER DAG 1 LIGGER DOM PÅ TREDJE PLATS OCH ÄR BÄSTA SVENSK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela