takidasky

TheLook Successful Sky tränar slalom för första gången!

Publicerad 2010-12-11 00:38:20 i Allmänt

Ja, när vi ändå var iväg till ridhuset så kunde jag inte hålla mig...Jag var bara tvungen att prova på lite slalom med Sky. Jag vet att jag bestämt att vänta tills hon fyllt ett år...Men hon fyller ju faktiskt på söndag så det diffar på några dagar..;)Och satan i gatan vad duktig hon var min allra bästaste tjej! Och vad lätt det är när man använder bågar! OCH nej...jag har inte ont i magen på videon så det är därför jag springer typ dubbelvikt....jag vet faktiskt inte varför..;)Jag tror att det är för att jag ska kasta iväg godisen när hon kommer ut..Och alla som känner mig vet att kasta saker inte är min starka sida....;)

Kommentarer

Postat av: Helena Woxberg

Publicerad 2010-12-11 10:54:13

Va duktig hon är :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela