takidasky

Äntligen!

Publicerad 2011-04-26 22:13:34 i Allmänt

Äntligen äntligen äntligen ser det ut som det ska uppe på klubben!!! För nu är äntligen hinderparken på plats!

Det gick riktigt bra att flytta hindren fastän vi inte var många som var där och hjälpte till.. det var Helena, Alex och jag från agilitysektorn och så Niklas. Men vi var klara på en timme i alla fall :D

Därefter så var det sektormöte för klubben som jag och Helena var med på. Jag blev tillfrågad om jag ville gå tävlingsledarutbildning i lydnad, jättekul så det hoppade jag på. Har ju faktiskt börjat känna att lydnaden känns mer och mer rolig på sistone. Och i och med det här känns det som om det bara kan bli ännu roligare!

I morse var jag iväg till veterinären med Takida för att ta blodprov för att se om hon har bildat antikroppar mot rabies. Provsvaren skulle ta upp till 10 dagar så det blir i sista sekund innan landslagsuttagningarna jag får svaren. För en stund dök tanken upp: tänk om hon inte har bildat antikroppar då?

Men den tanken slog jag bort rätt fort, i såna fall får jag ta den smällen när den kommer. I nuläget föredrar jag att tänka att det är självklart att hon har gjort det!

Nu ska jag ut på internet och leta efter sadelväskor till tunnlar, fick slänga 18 stycken av dom gamla sandsäckarna ikväll och fler lär det nog bli när vi går igenom resten...

Har ju glömt att visa en av de finaste saker jag nånsin har fått med posten nån gång..jag fick vänta ganska länge, men det var det värt!!



Vad jag är stolt över denna bedrift! Duktiga fina Takida!!


Imorgon blir det agilityträning - på klubben - med tillgång till alla hinder....

D E T   Ä R  L Y C K A  I  S I N  S A N N A  F O R M!!!!

Ä N T L I G E N!!

Agilitysäsongen 2011 - nu kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela