takidasky

Life is good!!!

Publicerad 2011-04-17 09:45:15 i Allmänt

 
Idag uppnådde jag ett delmål. Med facit i hand kan jag konstatera att det blev som jag hade planerat, det gick förhållandevis lätt att komma hit, och jag är mycket glad och nöjd över det jag har gjort!

Nu tar jag sikte på nästa  delmål! Jag vet att det kommer bli lite svårare att uppnå, men jag har en plan för de nästkommande veckorna som jag tror kommer fungera bra. Det kommer krävas mer av mig, men mer redo än jag är nu kommer jag nog heller aldrig bli...

Nu ska jag på agilityträning i Häggesta!! Trevlig söndag!


"Om man tänker efter en stund kan det hända att man kommer fram till ett mycket viktigt beslut."
                                                                                                                         
                                                                                                                                            -
Nalle Puh

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-04-17 23:09:29

Du är så jävla bra Annika!!

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-04-17 23:43:03

Men vafan bytte du färg på bloggen när jag var här inne?! Var den inte grå nyss?

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-04-19 00:15:30

Grattis! Alltid kul att uppnå något man strävat efter!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela