takidasky

Uteträning!!

Publicerad 2011-04-28 00:42:46 i Allmänt

Idag körde jag och Takida vårt första "riktiga" utepass. Det känns som om det var det första riktiga, nu när vi äntligen har tillgång till alla hinder!

Jag hade planerat träningen riktigt bra, ritat av två längre kombinationer som Josefin hade gått göra när hon var nere och tränade för Jenny Damm. Tyvärr så glömde jag pappret med kombinationerna hemma....riktigt dåligt!

Istället bestämde jag mig för att koncentrera mig på kontaktfälten. Det var ju ett tag sen vi körde klätterhindrena nu. Helena kom upp lite senare än oss och drillade oss genom några olika kombinationer. Jättebra med kritiska ögon!! Det blir lite annan fart på både mig och Takida då...;)

Dagens träning fick ett abrupt slut då pappa ringde och berättade att det var dags för vedleverans...så kvällen spenderades på detta sätt...

Gamla Bettan går fortfarande...har en hel del år på nacken...


Snälla brorsan och pappa!


Finaste vedhuggaren (sågaren) i världen!
OBS! Notera målvaktshandskarna och fotbollsskorna...MYCKET viktiga! ;)




Får köra igenom kombinationerna imorgon istället. Vill även köra en repetition på övningarna jag gjorde tidigare i veckan. Sky ska få prova på lite mer frihet imorgon. Hon har varit haltfri flera dagar nu! Skönt att det inte var så allvarligt! Vi har ju mycket att träna på framöver, hon och jag. Hoppas ju fortfarande på att debutera den 22 juni på hemmatävlingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela