takidasky

Vart tog våren vägen?

Publicerad 2011-04-24 16:02:44 i Allmänt

Satan i gatan va det är varmt ute!! Jag vet, jag vet, man ska inte klaga....men för en som jag, som inte tål värme så bra så kom den här värmen som en chock!! Mina ben är alldeles för bleka för att vistas ute offentligt än!!!

jag och Takida trotsade värmen och stack upp på klubben och tränade ett pass agility. Jag hade planerat tre kombinationer men vi nöjde oss med två, eftersom två var rätt lika varann. Värmen tog bra på oss båda men idag var hon grym min tjej. Varierade höjderna mellan 45-65 cm, så hon skulle få tänka till ordentligt. Det resulterade i bara en rivning på hela passet, och då jobbade jag inte klart hindret som jag skulle (fast hon ska ju ändå ta det...).

Filmade passet så jag får se om jag lägger upp filmen här senare. Nu blir det till att fixa lite middag innan vi ska iväg till Sussie och valla!

Vi körde även några konskick, funkade riktigt bra och tyst idag. Kanoners! :D



Foto: Nathalie Ädel

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela