takidasky

I'm knocked down by your eyes..

Publicerad 2011-08-03 19:06:21 i Allmänt


Foto: nathalie Ädel

Här hemma går dagarna både segt och snabbt, nu är det bara 1 1/2 vecka kvar tills jag börjar jobba. Idag skulle jag ha varit iväg och tävlat agility i Knivsta med Takida men eftersom jag inte har nån hundvakt till Meya och Sky så blev det till att stanna hemma... trist!

Hundarna mår bra, Meya är riktigt deppig över att ha tratt hela tiden och Sky börjar få alldeles för mycket energi för detta stillavarande liv. Ändå måste jag säga att hon klarar av det fantastiskt bra! Hon får lite tokryck som jag måste hejda men än så länge har inte överskottsenergin gått över till destruktivitet...;)

Pratade med veterinären idag, så om en vecka får vi komma in och ta bort stygnen...EN VECKA!! Jag hade hoppats på måndag eller nåt...Provsvaren från biopsin hade inte kommit och det kunde dröja minst en vecka till...

Riktigt jobbigt att få vänta så länge samtidigt som jag tycker det är skönt på ett sätt, för då slipper jag konfronteras med eventuella dåliga nyheter...


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela