takidasky

TheLook Successful Sky tränar....tadaa...LYDNAD!

Publicerad 2011-02-19 21:52:36 i Allmänt

I tisdags åkte jag och hundarna till klubben och gick i skogen. Efteråt tänkte jag att nu är det väl ändå dags att iaf PROVA träna lydnad ute med Sky. Hittills har vi ju hållit till i vardagsrummet och de få gånger vi provat över har hennes ADHD tagit över helt och det har inte funnits nån vidare kontakt att jobba med… Men nu så gick hon så fint, min allra bästaste tjej!! Det är fortfarande svårt med fria följet då hon gärna svävar iväg framåt och med svängar och halter, men nu jobbar hon med mig! Det var riktigt nyttigt för mig att få se henne på film för det ser faktiskt bättre ut än vad det har känts! Sen har vi en lång väg kvar till att få det att funka i ett helt program, men ta mig sjutton om det inte kommer kunna bli en lydnadshund av Sky också…!!!

Kommentarer

Postat av: Jeanette, Sly & Enya

Publicerad 2011-02-22 20:14:19

Det klart det kommer bli lydnadshund av Sky!!! Pussa charmtrollet från oss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela