takidasky

Att ta farväl...

Publicerad 2011-07-15 01:13:23 i Allmänt

är alltid jobbigt och svårt...

Idag var det begravning och vi tog farväl av en kär vän till familjen, en som alltid har funnits där hela livet...En genuint underbar människa som lämnar ett stort tomrum efter sig. <3 N <3

Därför har det inte blivit nåt bloggande om Silas-kursen och allt vad det innebar och gav. Det får bli till helgen, schemat är fullbokat imorgon oxå...

Men det jag kan säga är, att det är det bästa jag varit med om i agilitysammanhang! Helt klart! Och jag är oerhört tacksam och glad att jag fick den här chansen!

Det kommer bli en hel del ändringar framöver, i träning och på tävling. För så rolig agility jag har kört de här två dagarna vill jag köra hela tiden, året runt, alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela