takidasky

I´m sorry....

Publicerad 2011-07-27 01:19:25 i Allmänt

Idag har Sky rivit ner och bitit sönder ett av parasollen jag har införskaffat till hundgården...det är tacken för att man vill att dom ska ha det skönt och bekvämt i skuggan....

Aja, det är väl smällar man får ta, för nu var det länge sen hon bet sönder något sist. Riktigt länge sen och det där röda parasollet såg väl antagligen för smaskigt ut att låta bli...

Eller så är det så att Sky helt enkelt inte gillar inredningen i hundgården? Hon har ju trots allt demolerat 3 bord och en solskärm tidigare...

Men ikväll kröp hon upp i mitt knä och lovade med sina mörka vackra ögon att hon aldrig ALDRIG skulle göra nåt sånt igen...;)



Och det är klart att detta lättlurade hjärta tror fullt och fast på det!

Annars idag har jag varit på klubben i nästan fyra timmar och förberett inför tävlingarna imorgon. Lagtävling står ju på agendan. Jag har varit till mamma och ätit middag igen och däremellan ska jag väl erkänna att förutom hundpromenader så har det inte blivit mycket annat gjort än läsning....

Åh vilken bra bok det var!! Jag var till och med tvungen att ta med boken till mamma...;) Som tur är, är hon likadan när hon kommer över en bra bok så hon var förstående över att jag satt med näsan i boken mest hela tiden... Men nu är den utläst...jag får alltid lite ångest när jag närmar mig dom sista sidorna i en bok, vetskapen att det härliga snart är slut, även fast man vill veta hur det slutar...

Men till er som inte redan läst den - köp den!!



Nisse däremot, mammas och pappas kattunge på 6 veckor har hittat en ny favoritplats.
Han är riktigt duktig på att gå på pottan...;)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-07-28 22:28:54

Dom vill inte ha en till kissemisse? Jag har tre över! och två katter på två år över också..

Postat av: Annika m Sky

Publicerad 2011-07-28 23:43:01

näe...jag tror dom har så dom klarar sig...;) vi ska ju försöka bli av med dom elaka kattmammorna oxå...så sen är dom nog nöjda med att bara ha nisse...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela