takidasky

Trött men lycklig!

Publicerad 2011-07-04 13:49:44 i Allmänt

Nu är vi hemma igen efter en härlig helg i Åtvidaberg och kanonsabotören! Jag och Sofia körde hela vägen hem efter tävlingen så jag och hundarna stupade i säng klockan 4 i morse.

Sky har verkligen imponerat i helgen! Hon har varit med från 7 på morgonen och inte startat förrän sent på eftermiddagen/kvällen men hållit ihop så fint! Det var roligt att se hur hon från lördagen till söndagen kom underfund om vart banorna var och att det var ju där allt det roliga hände..på söndagen drog hon i kopplet så fort vi närmade oss banorna och ville ville ville in och köra...gopluttan! Att köra agility någon annanstans än på vår egen klubb var då inget hinder...

Riktigt roligt var det att vi träffade Josefin och Malin där! Det var ett bra tag sen jag träffade dom sist och nu hade vi en varsin ung BC att köra med! Josefins Era drämde till och vann hoppettan på lördagen och Malins Tilly gick som ett spjut i sista hopploppet men petade tyvärr ner en pinne. Riktigt grymma hundar, och förare, ska bli så kul att följa dom framöver!!

Är så sjukt stolt över lillSkyan som tog hem två pinnar på lördagen och var så svindlande nära att ta sin tredje och bli uppflyttad i sista hoppklassen igår..fasiken va bra hon är!! Och Takida som gick in och vann agilityklassen och fick sitt andra cert!

Så idag är jag trött men lycklig, för jag har verkligen världens bästa hundar!

Ska skynda mig med alla måsten idag så jag kan sätta mig och ladda upp filmerna från helgen sen och skriva mer om helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela