takidasky

AAAAAAAAAAJJJJJJ!

Publicerad 2011-07-01 00:03:58 i Allmänt



Två mot en har alltid varit fegt.....

Ikväll slog det slint för mamma och pappas två katter när grannen var där med sin hund. Båda har kattungar och har blivit värre än de varit tidigare, (men då har dom ändå varit hemsk mot hundar tidigare)

Idag råkade mamma glömma att stänga dörren ut på bron där grannen satt med sin hund. Jag skyndade mig dit för att hinna stänga dörren innan katterna gjorde nåt. Men jag hann inte....det enda jag hann var att skrika att dom skulle stänga dörren och sen hoppade jag i  vägen för katterna som då gick till attack....

Jag har aldrig varit med om nåt liknande! Dom anföll och anföll, bet och rev i mina ben i något som kändes som en evighet innan jag fick bort dom från mig....

Blodet rann nerför benen och fy helskotta vilken smärta! 40 sår har jag på benen....
Men jag är himla glad att jag hann emellan, vet inte hur vi skulle fått bort dom från hunden om dom kommit fram dit....

Imorgon bitti väntar ett samtal till hälsocentralen och tid för stelkrampsspruta....

Såna här gånger är jag så glad i min Tea! Nåt sånt skulle hon aldrig göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela