takidasky

Dubbel lycka!

Publicerad 2011-06-21 23:25:17 i Allmänt

Lycka nr 1:

Idag jobbade jag sista dagen! Nu är det sommarloooooooov ända tills ....ja just det...kommer inte ihåg på rak arm vilket datum jag börjar jobba igen, men i mitten av augusti är det i alla fall.... så jag har ju rätt många veckor på mig att leta fram kalendern och ta reda på det...;D

Lycka nr 2:

Ikväll kom Takida när jag satt i soffan och la en leksak i mitt knä och ville att vi skulle hitta på nåt!!! Och hur kan jag nu bli lycklig över det? Jo, för de senaste ca 2 månaderna har hon pga löpet varit loj och inte haft så stor lust att göra något. Hon har helst legat ihopkurad och sovit inne. Visst har hon varit med på noterna när jag bjudit in till nåt, men utan det där sista lilla extra. Hon har absolut inte bjudit in till någon aktivitet själv här hemma. Men ikväll kom hon alltså!! Kanske är det på väg att vända nu?! Åhh, jag hoppas hoppas hoppas!!!


Imorgon ska jag blogga om SM, lägga ut filmerna och även åka till Malin och träna lite agility på förmiddagen med Sky.

För imorgon smäller det, min lilla skrutta, Skyan, ska DEBUTERA i agilityn!! 2 x agilityklass hemma på klubben!!!!

Fatta...Sky har blivit stora damen....<3



Sky och Mike - som igår men ändå inte.....







Och se på dom nu - redo att inta agilityplan imorgon.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela