takidasky

Tävling?

Publicerad 2011-06-12 19:02:43 i Allmänt

Igår åkte jag och Helena till Bro-Håbo och tävlade en tävling som vi redan har glömt att vi varit på....

Riktigt dåligt gick det....riktigt pissdåligt....

I första loppet så gick det riktigt bra de tre första hindren, sen rev Takida fjärde, och jag tappade all fokus...Vi tog oss i mål på en 15 fel och en usel tid...Takida sprang förbi en tunnel och även sista hindret...i andra loppet så rev hon första och resten av loppet var katastrof. Det var som om vi var tillbaka ett år i tiden och den härliga känslan vi haft sista halvåret var som bortflugen. Jag passade på att ta om varje gång det blev fel, och det var på många ställen...Men varför skriver jag om det här nu? Jag hade ju glömt gårdagen ju....;)

Nånting som var lika tråkigt som tävlingen var att 4 mil norr om Uppsala gick det hål på Helenas bils avgassystem. På vägen ner alltså....Så vi syntes och hördes när vi kom vill jag lova....;) Som tur var så var det bara ett hål och avgassystemet såg ut att sitta fast så vi tog oss hem, lite smått döva på kuppen...

Den värsta katastrofen igår var i alla fall att jag GLÖMDE Takidas nya fina gris där! Smsade Nadine och bad henne hålla ett öga öppet efter grisen idag, men tyvärr ingen gris...stackars Takida, hon som var så glad i den....

Ett taskigt genrep ska ge en bra premiär sägs det...OM det är sant så kommer SM gå riktigt fint för våran del...:D

Det känns rätt bra måste jag säga...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela