takidasky

Underbara lilla hund!

Publicerad 2011-03-07 21:54:49 i Allmänt

Ikväll var jag och Sky iväg på agilityträning med måndagsgruppen. Klass 1-banor stod på schemat eftersom flera av dom andra ska tävla i Rättvik, mao debutera!! Första hoppbanan gick jättebra, Sky hade lite svårt att bromsa inför slalom men efter några gånger gick det riktigt bra! Däcket var oxå lite svårt men även det lossnade! Jag delade upp banan i två delar så att det inte skulle bli så långt men kunde köra hela som avslutning. Med tanke på att det är vår första "bana" så är jag supernöjd med henne!! Agilitybanan fick vi köra en egen variant eftersom vi inte har lärt in gungan än. Efter lite påminnelser med target så tog hon kontaktfältet fint på balansen. Sara hade gjort jättebra targets som jag ska härma :) Men jag blir så ofantligt glad av denna lilla hund!! Hon har sån glädje i agilityn!! Vet inte riktigt hur jag ska förklara känslan jag får av att träna med henne, men det ger ett leende på läpparna som sitter kvar lääänge!!! Sky är mitt alldeles egna fyrverkeri...;) Riktigt roligt var det att se Sara och Bonzo idag, jäklar vilken fart dom har fått upp!!! Oj,oj, dom andra mediumekipagen kommer att få se upp där!:)

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-03-09 00:28:33

Now what you mean!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela