takidasky

Positive thinking!

Publicerad 2011-05-10 21:37:35 i Allmänt

Helgen närmar sig med stormsteg, och ibland river nervositeten tag i mig så det känns som om en alien bor i min mage....

Därför har jag bestämt att jag inte får tänka på helgen. Jag tvingar bort tankarna som tar negativt och istället försöker jag få fram positiva tankar.

Mitt mantra just nu är:

Jag har världens bästa agilityhund!
I helgen ska jag ge allt för att matcha det i varje lopp!

Imorgon står sista träningspasset på dagordningen. Jag ska fokusera på kontaktfält, bordet och även träna på maxade hinder. På torsdag ska vi bara promenera och vara hund och matte, kanske köra ett pass lydnad för att skingra tankarna.

Jag är fast besluten, att oavsett resultat, ska jag åka ifrån Skurup och vara nöjd med vår insats. Jag tänker inte nöja mig med något mindre än det. Takida kommer leverera - det vet jag, så resten är upp till mig....

Såhär nöjd ska vi vara båda två efter helgen!

Kommentarer

Postat av: Liza

Publicerad 2011-05-11 10:28:16

Håller stenhårt tummarna för er i helgen. Anna med Flaxa har lagt ut ett youtube-klipp med ljudet på bordet. Se länken.

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-05-11 16:51:43

Bra bra bra!!! Kör hårt!!

Postat av: Julia

Publicerad 2011-05-11 17:26:52

NI är bäst, lycka till! :D

Postat av: Sussi

Publicerad 2011-05-12 08:37:07

Lycka till i helgen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela