takidasky

Vallningsträff!

Publicerad 2011-11-09 20:42:43 i Allmänt

Förra helgen var det dags för "valpträff" för T- och Y-kullen hos Ann-Sofie i Hudik. Tyvärr blev det inte riktigt som jag hade tänkt. På lördagsmorgonen så blev Takida jättedålig i magen och gjorde inne och i bilen... Så det var bara att ställa in lördagens resa. Jag ville inte lämna henne själv heller. Till söndagen var det lite bättre men någon vallning ville jag inte göra. Eftersom Takida stressar upp av att bara få titta på sånt som hon tycker är roligt så bestämde jag att hon fick helt sonika stanna hemma och så åkte jag och Sky upp istället.

Vi hade en jättemysig dag! Så roligt att träffa alla! Och Skyan skötte sig över förväntan. Vi har ju varit jättedåliga på att valla i år. Men vi fick till en hel del bra saker och kunde börja jobba med lite detaljer!! En härlig dag och det var så skönt att bara vara vi två en hel dag. Egentid är ju ingen av mina hundar bortskämda med...

Ivrig att få komma in igen...




Julia instruerar...




Närkontakt...




Mitt favvofår...


Tack alla inblandade, framför allt Ann-Sofie, som hyser in oss alla, för en härlig dag!! Och tack till Julia för all hjälp i vallhagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela