takidasky

Vallningsbilder!

Publicerad 2011-09-27 22:15:27 i Allmänt

Här kommer lite bilder från förra helgen när vi vallade, jag, Kerstin och Jossan.

Takida fick köra lite delning, hämt och fösning. Sky fick prova nåt kortare hämt och lite grundövningar. På slutet gick hon så himla fint så jag fick rysningar!! :D Jag längtar till nästa år då vi kan ta tag i vallningen på allvar, för det är verkligen en oslagbar känsla att jobba tillsammans med det dom var ämnad till!

Och jag? Jag har blivit himla duktig på att vara lugn och sansad i vallhagen! Vi börjar hitta varann, jag och Sky!

Jag tycker det är svårt med vallningen och veta hur jag ska lägga upp det och vad jag ska träna nu när det blir så sporadiskt med träningstillfällen. Ännu en anledning att längta till sommaren 2012!

Takida






Sky






Cap




Jejja






Yim




Yazz


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela