takidasky

Genom andras ögon...

Publicerad 2012-04-10 14:22:43 i Allmänt

Igår var jag iväg och simmade och vibbade Takida igen hos Malin. Takida berättade högljutt vad hon tyckte om simningen... hoppas att hon börjar acceptera det lite mer ju mer vi gör det.. vibbandet däremot gillar hon skarpt! Man får ju jättemånga frolic av snälla Malin!

Efter det så åkte jag hem, ringde Helena och frågade om hon ville med och gå med hundarna så det blev en tur runt Röste tillsammans. Helena knäppte lite kort som jag helt sonika snor från hennes blogg.

Det är så lätt att bli hemmavan, men när man får se det ur någon andras ögon så kan jag inte låta bli att känna hur lyckligt lottad jag är som bor med sån fin natur runt omkring!









Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela