takidasky

Nu jäklar!

Publicerad 2012-04-18 22:06:26 i Allmänt

Inspirerad av Malin som berättade att hon varit ute och sprungit igår så tog jag mig i kragen och gav mig ut på vår kvällsrunda på 6 km med runkeepern redo.

Band Inka och Meya runt midjan för att kunna ha armarna fria och sen varvade jag att gå snabbt med att jogga mig runt rundan.

Assååå shiiiit, vilken dålig kondis jag har. Men det visste jag väl redan innan fast jag hade förträngt det ganska bra...;)

Men runt kom jag, och nu så är målet för varje kväll att korta tiden för varje dag. Inget krav på hur mycket, men det måste vara en bättre tid än dagen innan.

Det stora målet är att kunna jogga mig runt hela rundan innan SM. Till SM är det nu 8 veckor.
Det ska baske mig gå!




bildkälla: www.free-extras.com


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-04-19 09:17:25

Bra där Annika!!!

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-04-19 10:36:16

Men gud vad du är duktig!!

Postat av: Josefin

Publicerad 2012-04-19 13:52:16

Det är bara till att inte ge sig så kommer man runt! Det kanske inte alltid går fort men i början är ju inte det det viktigaste. Själv har jag misskött mig de senaste två veckorna. Får ta tag i det igen! Heja Annika!

Postat av: Helena

Publicerad 2012-04-20 13:56:45

Hejja hejja! Duktigt :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela