takidasky

Zumba - zåå kul!

Publicerad 2012-01-03 21:35:00 i Allmänt

Shit, har haft ångest hela dan sen jag såg en reklam för zumba på TVn på förmiddagen... hur skulle jag lyckas med det där?

Men sååå kul det var!!! Visst, jag skumpade runt som en hubbabubba och har visst tappat bort i princip all koordination kändes det som. Men faktiskt, jag sket högaktningsfullt i det, utan hade bara jäkligt kul medan svetten rann i en timme. Nästa veckas pass är redan bokat! Riktigt kul att jag och Sis får lite egentid på köpet oxå!

Det känns riktigt riktigt bra! Jag har skött mig med maten idag. Och jag känner mig väldigt stark i beslutet och känner verkligen hur mycket jag har saknat att träna. Glädjen under tiden, och den nöjda känslan efter ett pass. Visst kommer det komma dippar, men då ska jag minnas den här känslan och ta mig iväg i alla fall!

Imorgon skulle jag ha gått på ett pass på morgonen men insåg att det inte kommer finnas tid till det. Det är ju så att Pappa fyller hela 60 år och det ska självklart firas på eftermiddagen/kvällen! Jag är bortbjuden på lunch och innan dess ska jag hinna städa, tvätta och packa inför långhelgen i Stockholm. Och hundarna måste få sitt. Känns tråkigt att avboka men samtidigt måste saker och ting prioriteras. Och imorgon ska jag inte ha dåligt samvete utan istället lägga energin på att hinna klart allt i god tid så vi är klara och redo för att 

KICK SOME ASS på Kistamässan i helgen. Ska bli sjukt kul att tävla agility igen. Och även att för första gången få tävla med fullt lag! Vi har ju haft en hund borta varje tävling med den nya laguppställningen så nu ska vi se till att plocka pinnar i helgen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela