takidasky

Om om fanns eller är det om om inte fanns?

Publicerad 2012-06-18 23:21:17 i Allmänt

hemma efter en helg på SM i Borlänge! Har haft några så sjukt roliga, spännande dagar med massa skratt, glädjetårar, lite besvikelse, tuppskinn över läckra lopp och mys på hotell!

Jag och Takida slutade totalt på en 17:e plats på årets SM. Min allra bästaste tjej lyckades prestera och ligga med bra i tider trots att hon i nuläget ännu inte är tillbaka i toppform. Visst hoppas man på nollade lopp men jag är stolt över oss! Jag höll ihop i båda loppen och Takida gav järnet!

OCH DET BÄSTA AV ALLT: KÄNSLAN VAR TILLBAKA!!!!

Annat jag kommer minnas länge från helgen:

Kristin och Ingrids fantastiska klättring i andra loppet. Från runt 20 till en 3:e plats!!!! Jag mådde fysiskt illa när vi stod och tittade och en efter en fick fel eller körde bort sig. Så himla roligt att en smurf hamnade på pallen!

Jockes agilitylopp med Amiga - då mådde jag oxå riktigt illa. Och det var sååå nära! Annars hade vi haft en smurf överst på prispallen där.

Nadines stora glädje när hon fått beskedet att hon och Vic kommit med i landslagsgruppen. Då började jag oxå grina av glädje när jag kramade om henne.

Rebecka med Zacks glädje i målgångarna. Så smittande glädje att man kände sig alldeles lycklig och blev tårögd samtidigt.

Superfräna Robert med Gill Lantz som vann large. Sååå läcker hund!

Lyxkänslan att bo på hotell och ha sällskap av sis, Wilmer och mamma!

Goaste maten på Broken Dreams.

Smurfgänget och allt tok.

Malins vurpa och Wiolas min ;)

Och massa massa mer förstås!!

Nu blir det sängen. Tillbaka i verkligheten med jobb i tre dagar till innan äntligen SEMESTER!!!

(och om om fanns eller om om inte fanns så hade det kunnat se annorlunda ut. Om Takida inte rivit sista hindret i agilityloppet hade vi blivit trea i det loppet och totalt blivit 11:a. Om Takida inte rivit nåt hinder så hade vi blivit 3:a totalt. Det är peppande att ha lite tänk om-tänk. Nu är vi mer än laddade att träna träna träna inför sommarens tävlingar och EO!!!)

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2012-06-28 22:18:55

Ni skötte er jättefint!!! Fatta vad grymma ni kommer att vara nästa år när Takida är iform! Årets SM var helt klart ett sjukt spännande SM! Håller med om att Robban är läcker, fast inte lika läcker som sin bror! :p

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela