takidasky

Lilla Skyan

Publicerad 2012-06-03 18:09:21 i Allmänt

På söndagen efter landslagsuttagningen blev Sky jättedålig i magen. Det var en riktigt elak bacill som hade hittat in i hennes mage och då hon fortfarande inte var bra på torsdagen så bestämde jag mig för att strunta i att åka till Kumla över helgen och tävla.

Sakta men säkert blev hon bättre och bättre och nu är hon helt på banan igen, lite smalare fortfarande än hon brukar. Hon har ju inte så mycket att ta av från början, lillskruttan.

Önskar att jag var mindre dramatisk till min läggning, bara. Så fort något händer med Skyan så börjar jag genast fasa det värsta, att "C" har kommit tillbaka.

Men som sagt, nu mår hon bra i magen igen. Frid och fröjd. Tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela