takidasky

Rensa i röran!

Publicerad 2013-03-02 16:21:02 i Allmänt

Idag är första dagen på min 9 dagars ledighet!! SPORTLOV!!! UNDERBART!!
 
Jag och hundarna tog oss en sovmorgon dagen till ära. När vi kom upp snöade ganska mycket och blåste men efter nån timme sprack det upp och vi har varit ute och fått lite sol på oss idag! Så idag har vi varvat promenaderna med att städa och röja.
 
Har bestämt mig för att släppa taget om mina böcker. Så nu har jag packat bort 4 flyttkartonger som ska skänkas iväg. Kommer nog bli lika många innan jag är färdig. Naturligtvis kan jag inte göra mig av med ALLA böcker....hua hemska tanke, men dom där man inte tyckte var jättebra och av författare som man inte kommer köpa några fler böcker av. Eller mina 20 band av NE? Jag använder dom ju inte. Vill jag slå upp något använder jag datorn, så nu ska det väck! Känns både skönt och lite sorgligt. Men jag försöker ju bli av med min hamstringssida..."Det kan ju vara bra att ha.." Känns det igen? Om inte, skönt för er!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela