takidasky

Back to basic..

Publicerad 2013-10-06 20:38:51 i Allmänt

I fredags fick jag finfrämmande av Ida som kom och sov över. Kycklingtacos, godis och film stod på agendan.
 
 
På lördagen följde jag med Ida hem och hjälpte henne i stallet. Mockade, ryktade och tvättade hästar inför tävling.
 
 
Av och till brukar jag känna att jag saknar hästeriet men har inte känt att jag har tid att agera på det hela. Efter gårdagen förstår jag att det är så mycket mer än så jag saknar. Friden, och ron jag hade i kroppen på lördagkväll var något jag inte känt på många år. Och kanske mer än att jag saknar det så känner jag att jag behöver det. Ska försöka "ta mig tid" att va stallpiga lite oftare. Och hoppas att syrran spinner vidare på tankarna att köpa en stor häst till sig själv.
 

Kommentarer

Postat av: Hanna Jonsson

Publicerad 2013-11-04 12:29:55

Du får mer än gärna komma och pyssla med min häst. Kanske kan bli min medryttare :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela