takidasky

Födelsedag!

Publicerad 2013-10-06 20:23:57 i Allmänt

Förra helgen fyllde jag år! Att säga hur gammal man blir är inte särskilt roligt längre men att ha kalas kommer nog alltid vara lika skoj ;)
 
Och så bortskämd jag blev!!! Känner mig som en bratz...
 
Av mamma och pappa fick jag en kombinerad födelsedagspresent/julklapp:
 
 
En 50 hela tums PLATT-TV! Så nu är jag inte längre den enda i världen längre som har tjock-TV...:D
 
Jag fick också något oerhört efterlängtat! Något som har saknats i 8 år. Äntligen har jag en fönsterbräda i vardagsrummet!!!! Och till den fick jag även massa fina blommor!
 

Och till det så fick jag en massa fina presenter! Tusen tack alla underbara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela