takidasky

När hjärtat svämmar över...

Publicerad 2013-09-19 22:59:33 i Allmänt


En på miljonen. Och hon är min!
 
Den här säsongen har vi tävlat  ynkliga 3 dagar. Vi har kört sammanlagt 8 lopp och Takida har nollat 5 av dom och tagit lika många SM-pinnar. Takida har inte kommit upp i toppform och träningen har varit mycket sparsam efter hon hade ont i början av juli. Fokus har varit att nolla loppen och ta SM-pinnar. Det blir orättvist att tänka topplaceringar när de flesta andra hundar har varit igång sen i maj och tävlat och tränat massa. Men min tjej...hon är helt Amazing!
 
I lördags var vi iväg till Avesta. Upp klockan fyra och avfärd kvart i fem. Men så värt det det var! Takida kom 1a och 2a, hade en femma i ett lopp och 10 fel i det fjärde. Och det var sån fantastisk känsla att köra med henne! När vi kom i mål ville jag aldrig sluta belöna för jag var bara så lycklig att hon är min!
 
Nu avslutar vi denna korta säsong med tvådagars i Ö-vik. Sen blir det inget mer förrän Rättvik i november.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela