takidasky

Näst sista

Publicerad 2015-08-01 23:33:00 i Allmänt

Idag nådde jag mitt näst sista delmål! -33 kg! Slutmålet är 5 kg till. Vet när jag satt och skrev ner delmålen. Det kändes som en fantasidröm. Och nu är det snart en verklig dröm! 😄
 
Är också glad att jag under den här tiden tagit mig tid och verkligen satt mig in i min PCOS. Nu förstår jag varför det har varit så näst intill omöjligt att gå ner i vikt tidigare och varför det var så lätt att gå upp i vikt och att det behövdes en sån här VLCD och LCD  för att lyckas. Jag har också lärt mig massor av hur olika mat påverkar kroppen och hormonerna och jag vet nu en hel del om vad jag absolut inte ska äta, vilken mat kroppen mår bättre utan och jag bör undvika och vad som istället är mat som kommer få kroppen att må bättre. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela