takidasky

8 dagar

Publicerad 2015-12-10 23:03:53 i Allmänt

8 arbetsdagar kvar till ledighet! Längtar. Känner mig riktigt sliten. Har svårt att hålla saker i huvudet och det jag inte gör på en gång glöms oftast bort. Hoppas på att jag får fortsätta hålla mig frisk och slipper ligga sjuk på lovet som jag gjort några år. 
 
Längtar efter att få tillbringa mer tid med mina fyrbenta. Blir ju bara promenader nu mest men vi kör lite pikatesboll och kroppskontrollövningar på kvällarna. De tre svartvita kör på och är så duktiga och Meya gör allt men i lite eller ganska mycket förenklad form. Hon är så söt. 
 
Ska även se till att komma iväg på lite agility med One. Känns himla kul att ha börjat på med träningen och ser fram emot att kunna tävla till sommaren igen! Men först är det mycket kvar att lära in. 
 
Och apropå söt... finaste lillskrutta!
 
 
I vanliga fall brukar jag behöva två täcken vintertid men med One i knävecken funkar det fortfarande med sommartäcket. En riktig liten kamin. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela