takidasky

Back to work

Publicerad 2015-12-22 21:33:11 i Allmänt

Herregud vilken tid det tog att komma på benen igen! Försökte att komma iväg till jobbet redan igår men fick ge upp och gå och lägga mig igen. Men idag var orken bättre och jag fick i alla fall släppa iväg ungarna på jullov efter en mysig dag. 
 
Förutom alla pengar man förlorar kan jag ju i alla fall konstatera att i år slapp jag börja jullovet med att vara sjuk som det var i fjol och året innan det också om jag inte missminner mig. Alltid något. 
 
Härom kvällen var det ett jättefint norrsken som nya telefonen kunde fånga liiite på bild. 
 
 
 
Ikväll blir det nog tidigt i säng. Har visst några julklappar kvar att fixa imorgon, bla till julklappsspelet. Helt galet att det redan är jul. Hinner liksom inte med. Riktigt skönt ska det bli att få vara ledig. Förhoppningsvis kommer jag bli piggare fort så jag kan komma iväg på nån agilityträning. Tror det är snart sju veckor sen sist.. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela