takidasky

Kvitto

Publicerad 2015-07-30 15:02:00 i Allmänt

 
 
Den 8e april vägde jag mig på en sån där våg som väger fett, muskler mm. Då hade jag redan gått ner 15,6 kg. I måndags var det dags för en ny vägning. 
 
Sen förra vägningen hade jag gått ner ytterligare 16,7 kg!! 😃  Glad tjej! 
 
Ännu gladare blev jag när jag jämförde mina värden och kunde konstatera att allt, precis ALLT av de 16,7 kg är fettmassa. Jag har bibehållit min muskelmassa (som faktiskt är mer än normalvärdet för min ålder 😉) trots att det är vanligt att man tappar även muskler under nergång, främst för att man helt enkelt inte behöver lika mycket eftersom man inte bär omkring på lika mycket.
 
Nu har jag bara ca 2-5 kg kvar! Hur sjukt är inte det?! -32,7 kg i skrivandets stund. På mindre än ett halvår. Har fortfarande svårt att tro att det faktiskt är sant... 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela