takidasky

Pass 2!

Publicerad 2015-05-27 22:05:35 i Allmänt

Vi fick nästan till två pass förra veckan. Hade alldeles för mycket att göra på helgen här hemma så det fick bli en snabbis på måndagen istället!
 
 
Vi körde lite byten bara för att se hur hon tar det till att börja med. Framförbyte och bakombyte. Bakombyte till vänster tog hon bra, höger not so good... Framförbyte på ett hinder gick jättebra, men det blev för svårt när det var två hinder. Vi provade att gå över A-hindret några gånger och det var läskigt men med lite godis kunde hon övertygas.
 
Skriver upp det här mest för att minnas själv, vad utgångspositionen var. Nu väntar vi på övningar från Helena så vi kan köra ett till pass...
 
Jag är äntligen klar med utvecklingssamtalen! Hade mina sista 4 idag! Blev en lång arbetsdag men det var det värt! Själva samtalen är ju "bara" ca 1 timme/elev, men det är ju även många timmars skriftliga omdömen bakom. Missförstå mig rätt - det är alltid roligt och givande att få sitta ner med elev och vårdnadshavare, en otroligt viktig stund. Det som är grejen är ju att det under några veckor blir otroligt intensivt med många långa kvällar, så just därför är det skönt när de är över! Nu har jag bara lite fix kvar med de nationella proven kvar och sen har jag bara "vanliga frökenuppgifter" kvar de sista veckorna! Kan inte fatta att det snart är slut på terminen!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela