takidasky

Det går fort nu..

Publicerad 2015-11-27 21:36:15 i Allmänt

Veckorna rasar på och jag har knappt koll på vilken dag det är.. i måndags visste jag inte om det var onsdag eller torsdag... blev lite jobbigt att vakna upp till bara tisdag efter det.. 
Var iväg på blodgivning i början av veckan och för första gången på 10 år så kunde de inte sticka i min jättetydliga ådra och när de stack i andra armen måste de ha stuckit fel för det slutade komma blod efter bara en liten stund.. lite snopet att ägna över en timme åt nåt som inte blev något.. hoppas på en annan sköterska nästa gång och mer samarbetsvillig ådra... 
Veckan har varit full med utvecklingssamtal men nu blir det de sista fem nästa vecka och sen är jag klar för denna termin. 
 
Jag har ju alltid gett "mina" ungar i skolan julklappar och i januari i år så var jag förutseende nog att köpa på rean. Men så blev det ju lite snopet nu när klassen har utökats och jag har för få julklappar för det är ju himla viktigt att det blir lika. Så nu blir det att tänka om och hitta på nytt.. får se om jag hinner iväg en snabbis imorgon.. 
 
Helgen kommer bestå av plugg. Har ju biologiprov på söndag. Men det ska bli himla skönt att få gå ut och gå i ljuset! Det är så mörkt nu så jag till och med längtar efter snö.. då är det illa.. 
 
Idag hann vi iväg en sväng till skogen. Finns nog inget bättre sätt att inleda helgen på! Dagsljus och den ljuvliga tystnad och lugn som infinner sig. Love it!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela