takidasky

Full rulle!

Publicerad 2015-11-17 22:33:30 i Allmänt

November levererar... som vanligt..
 
Utvecklingssamtalen är igång vilket gör att det blir en hel del sena arbetsdagar de närmaste veckorna. På kursen är det också högtryck med massa inlämningsuppgifter och kommande prov som ska pluggas till. 
 
Och så detta mörker.. är så himla trist att få gå promenader i dagsljus endast tre dagar i veckan. Låt de kommande månaderna gå fort!!! Måste se till att börja äta D-vitamin nu. Hade ju jättedåliga värden på det i våras och pga PCOSen är det visst extra viktigt att jag får i mig en bra dos av det. 
 
Men allt är ju inte trist! Jag och One hade en riktigt rolig träning i söndags med Helen och Hiller. Blir inte så mycket mer än en gång varannan vecka nu men på jullovet hoppas jag att det kan bli lite mer. Sen får det bli lite agilityvila under januari och februari och så håller jag tummarna för att våren kommer tidigt! RC-träningen har inte blivit något alls den senaste tiden och jag tror att den får ligga i träda tills vi kan träna utomhus igen. Min skräck är att hon ska ha glömt bort allt men isf vet jag hur jag ska träna. Vi har ju haft så gott som 100 % träffar, vi kan nog hitta tillbaka till det. Kursen är ju också slut nu, men förhoppningsvis blir det en fortsättning till våren. Helt klart det bästa jag gjort, att anmäla mig till den!! :) 
 
Slalom börjar komma mer och mer. Vi har ju fortfarande bågarna på men hon börjar kännas säker på vad som förväntas av henne. Fram-kommandot börjar komma och än så länge är hon så himla mjuk i handen att det känns overkligt. Hoppas hoppas att det blir kvar!! :)
 
Takida har nu gått en vecka på metacam och mår mycket bättre. Hon ska få äta det klart innan vi åker tillbaka till Ann. Min lilla gofisa ❤ håller tummarna att det och massagen o övningarna fixar det som felar! 
 
 
Var barnvakt åt Kalle och Erik i söndags. Var ner på Långnäs en sväng i lekparken. Kallt och lite snöregn gjorde att vi var helt ensamma där. Ungarna hade jättekul och jag med även fast jag frös mest.. ;)
 
Nu blir det lite mer jobb och förbereda morgondagens samtal innan sängen kallar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela