takidasky

Myskväll

Publicerad 2015-11-09 22:22:46 i Allmänt

Idag har tjejdatesgänget varit här! Jag bjöd på soppa som varmrätt och ananaspaj med vaniljsås till efterrätt. Ett mycket smart drag av mig med efterrätten eftersom jag vet att de andra gillar det men inte jag.. 😆👍
 
Sen verkade jag visst ha trott att det skulle komma lika många till med tanke på hur mycket mat som blev över... men det får bli matlådor och imorgon kommer mamma hit på middag! ❤
 
 
 
Pappa är i Turkiet och jagar vildsvin just nu. Idag hade han skjutit ett 250-kilos monster och glädjen var total. Men bara en liten stund...för strax efter fick han veta att samma vildsvin hade attackerat och skadat en av drevkarlarna riktigt illa och läget var kritiskt... så håller alla tummar jag har att han överlever... usch, så himla tragiskt... 😢
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela