takidasky

Damn damn damn!

Publicerad 2015-10-15 18:16:05 i Allmänt

Idag var jag iväg och skulle ta stygnen efter operationen. 200 kr ville de ha. För fyra stygn.. tur att jag nu kommit upp i frikort efter alla turer över min pcos.. 
 
Men så visar det sig när hon tagit stygnen att det inte har läkt ihop alls nästan utan det gapar öppet! Jäkla skit! Så nu satte de strips för att hålla ihop det och så ska jag tillbaka på onsdag nästa vecka. Om det inte har läkt ihop då måste de skära bort sårkanterna och sy ihop igen... och då kommer det ju ta typ två veckor till efter det! 😠 Plus att kroppen visar en allergisk reaktion mot klistret i plåstret jag måste ha.. 
 
Förutom att det inte är så kul att ha ett hål i nacken så innebär det ju att jag inte får rida.. och jag och Ida som bestämt minst en dag i veckan nu...och att det kommer dröja några veckor tills jag får. Så jäkla tråkigt.
 
Jag ska försöka ha huvudet still var rådet. Jo men visst..  och så fick jag inte putsa fönster. DET kan jag leva med.. 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela