takidasky

En riktigt bra eftermiddag!

Publicerad 2015-09-24 20:29:52 i Allmänt

Efter jobbet skyndade jag och dogsen oss upp på klubben. Det var väldigt länge sen Takida och Sky var med upp. Jag har inte haft hjärta att ta ned dom när jag vet vilka otroliga förväntningar de har på att komma dit.. för dom är klubben detsamma som agility... men idag skulle vi äntligen få träffa Helena och grabbarna så då måste ju alla med! 
 
Jag var lite tidig, eller om det var Helena som var sen 😜 så vi tog en promenad i skogen. Efter det fick Takida och Sky köra några gånger var på balansen!!! Vilken lycka!!! Jag och hundarna strålade ikapp och Sky slaktade leksaken snabbare än vad hon nånsin gjort det tidigare! 😉😄Och så fina kontaktfält dom gjorde! 😍😍 
 
Sen när Helena kom upp fick One sig ett kort rc-pass där vi provade en massa nytt. Så roligt att ha Helena där på plats och diskutera och analysera med! 
 
Efter det så tog vi en promenad allihopa och oj, vilka glada hundar det var. Sky var sååå lycklig över att få träffa Lee och Helena igen!!
 
Sån himla bra eftermiddag! Så bra att jag inte ens tänkte på att knäppa ett endaste kort...😉 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela