takidasky

Skogen!

Publicerad 2015-09-23 20:37:55 i Allmänt

Idag fick vi till en skogstur tillsammans, jag, Kerstin och dogs! Händer inte så ofta under veckorna att våra scheman funkar för det så roligt när det händer! 1,5 timme var vi ute och med oss hem fick vi en varsin halv ica-kasse med trattisar! 
 
Jag som inte äter svamp, men tycker det är himla skoj att plocka, gav min till mamma och pappa. Så då blev dom glada också! Win win liksom!
 
Medan dom svartvita lekte och sprang så strosade Meya runt och åt blåbär. Hon är duktig att plocka dom själv men tycker helst att jag ska mata henne.. 😂😉 
 
Hela gänget..
 
 
Igår var vi också i skogen, och då hittade Takida en FOTBOLL mitt ute i ingenstans. Vilken lycka!!! 😃 
 
 
Jag och One var och tränade rc en sväng igår också. Förra veckan blev det bara ett pass pga vädret och att vi byggde bana till tävlingen redan på fredagen. Men hon levererade 100 % träffar! Hon är allt bra frän, min skrutta! 😉
 
 
Häromdagen så fyllde hon 20 månader också! Tänk att hon redan varit här i ett och ett halvt år!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela