takidasky

Sparlåga

Publicerad 2015-09-17 15:47:41 i Allmänt

Ones träning har fått gå på lite sparlåga de senaste dagarna. Efter 4 dagars vila så gjorde vi ett kort pass igår. En miss på hela passet, och i nuläget är jag glad att de kommer ibland så att jag kan visa vad som är okej och ger utdelning och vad som inte gör det. 
 
Minneskortet på telefonen är fullt så fick inte med allt från passet på film. Ska snart byta telefon och till nästa får jag nog se till att köpa ett med större minne. Ska bara försöka bestämma mig för vilken telefon jag vill ha... 😨 
 
Imorgon är det äntligen fredag! Massa plugg i helgen och så hemmatävlingen på söndag. One ska nog få åka till Kerstin då på valldrillning så då är det ju "bara" tre hundar att ha dåligt samvete för den dagen... 
 
Hade en svag förhoppning om att äntligen göra min comeback på hästryggen också, efter sisådär nästan 20 års uppehåll men vi får se hur det hinns med. Längtas så himla mycket efter det!! 😃 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela