takidasky

Bästa uppladdningen

Publicerad 2016-04-17 17:42:41 i Allmänt

Tog en paus i pluggandet och åkte och köpte lite leksaker till valparna. Hittade inte alls det jag ville men några blev det i alla fall. Gladast blev Troja som tyckte att alla var till henne så vi får väl se hur länge de håller...
 
Valparna är helt underbara nu! Och tänder har de fått. Och de gillar att gnaga i tårna upptäckte jag...  Just nu är det två av tikarna som verkligen lindar mig runt lillfingret. Jag är så glad att jag är rätt valpimmun för tillfället och det inte är en ras för mig.... För satan så goa de är! 
 
 
Underbart!
 
 
Nu har jag fyllt på energidepåerna inför kvällens pluggande och seminarier! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela