takidasky

Lite värt allt slit...

Publicerad 2016-04-01 13:53:26 i Allmänt

Igår fick jag beskedet över tentan. Det kändes ju bra efteråt men inte alls så bra som det gick!!! Jag fick 29,5 av 32!!! Helt galet. Och så skönt det känns att kunna överträffa sig själv ibland. Det känns ju lite mer värt all slit man lägger ner på allt pluggande. För det är verkligen ingen dans på rosor att jobba 100 % och plugga 85 % samtidigt. Ibland undrar jag hur jag tänkte..
 
Idag har jag suttit på föreläsning om grundläggande geometriska begrepp i tre timmar och nu blir det nästa föreläsning om geogebra. Därefter en hundprommis innan jag ska plugga teknik och sedan läsa på till matteseminarium. I helgen måste jag börja läsa in mig till den kommande rapporten som ska skrivas samt läsa två kapitel fysik och svara på frågor samt fortsätta med att plugga teknik då jag har tenta snart. Sen har jag flera kapitel att läsa i matteboken och räkna uppgifter som hör till.
 
Yeayh, jag behöver inte fundera på någon fritidssysselsättning iaf.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela