takidasky

Sååå kär!

Publicerad 2016-04-20 20:53:00 i Allmänt

Jag blir bara mer och mer kär i valparna! De är så himla underbara!  Igår klippte jag klorna på alla fem, och medan jag sitter där och har en i famnen så är det två som biter och sliter i varsin fot. Och nu känns det, för de har vassa tänder. Och goa lilla Troja, så avundsjuk, försöker klättra upp i knä på mig också. Lite smått kaos, men ett härligt sådant! 
 
Imorgon fyller de fyra veckor och det känns hemskt att de ska flytta om bara fyra veckor till... Men huvudsaken att de kommer till bra hem, och det verkar det vara. Det är fortfarande en eller två av tikarna som är otingade och jag vet ju vilken pappa borde behålla om det blir så... Helt fantastiskt go, är hon den här!
 
 
Så cool och framåt. Blir bara mer och mer kär i henne. Det är allt en himla tur att det är helt fel ras och jag redan har huset fullt med hundar! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela