takidasky

Tappar tiden..

Publicerad 2016-04-24 00:00:00 i Allmänt

Valparna är så galet goa! Jag, som egentligen inte har nån tid alls nu till annat än att skriva rapporten som ska in i veckan, glömmer både tid och rum när jag är där. Som idag. Jag skulle bara dit en snabbis och det slutar med tre timmar!!! 
 
Och sen bjöd mamma dit mig på mat så då blev det två timmar till på kvällen! Funderar på om jag ska portförbjuda mig själv imorgon... Men tvivlar på att jag kommer följa det... De är ju så himla härliga, och nu börjar personligheterna komma fram mer och mer.
 
En hane och tik, båda ljusa, går under namnet terroristerna. När alla andra har däckat för länge sen är det de där två som håller igång. Och sen har vi goaste Ferdinand. Lugnt och stilla sitter han mest och betraktar omvärlden och är så go att mysa med. Och så den mörka tiken, min favorit, som genast högljutt berättar när hon är missnöjd med något. Den tredje tiken är så fin och "lagom" på alla sätt. Ja, ni förstår att tiden försvinner när man sitter där med dom...  
 
 
Min favvo, den mörka tiken..
 
 
Hanen i terroristligan..
 
 
Mys med theo..
 
 
Hur söt?
 
Nu måste jag i säng så jag kommer upp TIDIGT imorgon och kan plugga ikapp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela