takidasky

Trött..

Publicerad 2016-04-03 20:12:45 i Allmänt

Det blev en "springrunda"  till idag med sis. Så tre pass blev det den här veckan. Det är jag nöjd med. Det är ju betydligt fler än förra veckan... ;)
 
I övrigt är jag konstigt trött idag. Inte alls bra med tanke på hur mycket jag borde plugga..Aja, får hoppas att jobbstarten imorgon ger mig en massa energi till kvällen så jag kan plugga extra mycket då. 
 
Ingen tur till Röste och valparna har jag hunnit med heller. Kanske får sikta på att titta in imorgon efter jobbet.  Det händer ju så mycket nu och man vill ju inte missa något!! Nu blir det kvällspromenad innan springfloden börjar. Riktigt bra serie!! Tyckte bra om boken också så nu är jag sugen att beställa de andra, tror det är två st som jag inte läst. 
 
 
Sååå underbara!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela