takidasky

Lite träning

Publicerad 2016-08-31 22:01:57 i Allmänt

Var upp på klubben ikväll och tränade en sväng. Fokuserade på balansen, A-hinder, slalom så vi körde inte nån längre kombination utan lite kortare där vi tränade på att anpassa farten till de olika hindren. Slalom blev fel några gånger, men A-hindret tog hon fint. 
 
Åh, vad jag önskar att jag hade haft nån agilitylust i somras och tränat mer. Hon är så duktig efter de förutsättningar hon har fått. Men vi är egentligen en lång väg ifrån startklara. Men samtidigt känner jag ingen press på de starter vi ska göra framöver. Målet är att ge henne de bästa möjligheterna att prova på i nya miljöer. Den huvudsakliga meningen med att vi startar nu är att jag förhoppningsvis kommer att bli lite taggad igen. Jag hoppas verkligen att det blir så!! 
 
 
Och oavsett lust eller inte, så blir man alltid lika lycklig av att spendera tid med den här! Att se henne lyckas och lära sig nya saker. Hon är en liten pärla min goskrutta!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela