takidasky

När allt bara går fel...

Publicerad 2016-08-18 12:15:01 i Allmänt

Aaahhh!! Det är mycket nu. 
 
Börjat jobba igen och försöka vakna i tid och allt vad det innebär med skolstart.
 
Tre gånger inom loppet av en vecka har jag varit på hälsocentralen med armen.
 
Min bil har nåt fel, motorlampan lyser och jag har inget halvljus. Den ska in på verkstad imorgon först och därför har jag lånat mammas bil denna vecka.
 
Den bilen la av och var totaldöd idag när jag nästan var framme till jobbet. Mitt under färd bara la den av. Tur att jag åkte sakta och höll på att svänga. Fick in den på en parkeringsficka till slut genom att hoppstarta den dit.
 
Fick ringa brorsan som kom och hämtade mig och nu måste jag låna hans bil för att åka till veterinären med Sky som har fel i ett öra. 
 
Sen måste Emil skjutsa mig tillbaka till jobbet och så hoppas jag kunna åka med nån hem.
 
Det ska bli himla skönt med helg. Jag slipper åtminstone att kliva upp sex då. Det är positivt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela