takidasky

Nedräkning

Publicerad 2016-08-11 23:06:12 i Allmänt

Det tuffar på och nu är det tre dagar kvar till jobbstart. Imorgon ska jag till sjukgymnasten och jag hoppas att han kan hjälpa mig bli bättre. Det känns som om det blivit lite bättre, och det känns så bra! Då kan det ju inte vara det där frozen shoulder, tack och lov! Samtidigt har jag ju ätit smärtstillande regelbundet sen jag var till läkaren och det gjorde jag ju inte innan... Men jag föredrar att tänka att det blivit bättre ändå. 
 
Idag var jag till pappa och mamma på mat, jättegoda biffar som pappa gjort. Lyxigt att bli bjuden på mat sådär en torsdag. 
 
 
Vädret de senaste dagarna har verkligen gått i höstens tecken. Skönt med svalare väder, tycker jag... Men det verkar jag nästan vara ensam om... ;)
 
I helgen ska vi äntligen hälsa på hos Kerstin! Det var så länge sen vi sågs nu. Lite vallning ska det bli för One också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela