takidasky

Så jäkla bra!

Publicerad 2016-08-01 22:48:42 i Allmänt

Jag är helt förbluffad över hur bra den här är! Nu har hundarna fått det i snart två månader och pälsarna och klorna är så himla fina! 
 
Takida och Sky var rätt så dassiga i pälsen efter fällningen och de slutade typ aldrig fälla heller och då hittade jag laxoljan på apotea och tänkte att det var värt ett försök. One och Meya var rätt okej i sina pälsar men de fick också. 
 
Resultatet nu är att Takida och Sky aldrig varit så fina i sina pälsar. Trots att de är rätt sträva så glänser dom och de slutade fälla efter bara ett litet tag. 
 
One har blivit ännu mjukare i sin päls och lite mer glans, och Meya känns bättre i pälsen (hennes ull är ju helt enkelt omöjlig att få nån glans i...)men framför allt så känns hon piggare i kroppen. Det här ska jag aldrig sluta ge!!! 
 
Jag kan verkligen rekommendera Norsk laxolja från biosalma. Det bästa av allt är att den är billig, under 200 kr för en liter så den räcker länge. Min första flaska är inte slut än. Mina äter 5-10 ml per dag, det luktar lite men inte på värsta viset (tack och lov) och hundarna tycker om den. Och det bästa är att de har den på Willys!! Slipper man krångla med att skicka efter också!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela