takidasky

Trökdag

Publicerad 2016-08-29 21:32:24 i Allmänt

Regn regn regn hela dagen. Ville inte åka på gemensamma träningen ikväll när det var så blött så vi blev hemma. 
 
Fick undan mycket planering på jobbet idag då vi inte hade något möte på eftermiddagen så det var skönt. Lagade även en riktigt god gryta när jag kom hem så nu har jag mat i flera dagar. 
 
Imorgon sätter plugget igång igen.... Gruvar mig rätt mycket om jag ska vara ärlig. Men jag har lovat mig själv att blir det för mycket så hoppar jag av matten. Är inte värt det i slutändan känner jag. Jag satte verkligen hälsan i sista rummet förra terminen med viktuppgång och rejäl försämring av pcos-symtomen som följd och det måste jag vända nu. Som kloka Sofia sa, jag har ju redan min legitimation, hälsan måste ju ändå vara viktigast! 
 
Nu är det bara nio veckor kvar till USA!! Shit va kul det ska bli! Kan inte riktigt fatta att jag ska iväg på en riktig drömresa! 
 
 Älskar det här gamla kortet på Skyan! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela