takidasky

Blir inte sötare än så här!

Publicerad 2016-12-26 21:25:05 i Allmänt

Idag, lagom till sex veckorsdagen bestämde fröken röd att det var dags för ståöron. Eller paraboler. Hur som, så var hon gnistrande söt med sina stora öron. 
 
 
Annars har jag panikpluggat idag och skrivit rapport.  Har imorgon på mig också tack och lov. Nu håller jag tummarna att jag håller mig på benen för förkylningen blir bara sämre och sämre. Blir så himla less... Har ju examinationen att plugga till också och behöver all tid och ork jag har. Har verkligen inte tid att vara sjuk nu och inte orka ha full fokus på pluggandet. 
 
Nu blir det sängen snart med förhoppning om att vakna upp piggare och friskare imorgon...  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela